خدمات ماشستشوی‌نما

قیمت شستشوی نما

نماشویی چیست؟
نماشویی یا شستن نما، به پاک کردن و تمیز کردن شیشه ها و نمای سازه های شهری می گویند و شستشوی نما نیز متغیر است که در ادامه راجع به آن صحبت خواهیم کرد. این نماها می تواند شامل مصالح مختلفی شود مانند پنجره یا نمای سنگی.
نماشویی دو دسته است: به صورت دستی یا با ابزار شستشو.

نماشویی بخش عمده ای از زیبایی ساختمان دارد، چون نمای بیرونی، به چشم مردم می آید و بسیار دیده می شود

. این فعالیت، بسیار سخت است و نیاز به مهرات خاصی دارد؛ به خصوص اگر به فضای کافی نباشد و اشخاص تمیز کننده مجبور به انجام فعالیت در حین مراقبت از خود جهت دور ماندن از آسیب نیز باشند.

با روش بندبازی روی نما یا راپل کار
به دلایلی مختلف همچون گرد و غبار، آلودگی و باران، این سازه ها دچار کثیفی شده و لایه ای از این مواد که گهگاهی به صورت لایه از مواد اسیدی توسط باران های اسیدی جمع می شود، اگر به موقع شسته نشوند و تمیز نگردند، با نفوذ به لایه های زیرین نما، به تدریج باعث از بین رفتن نما می شود.
شستشوی نما های مختلف، راه های مختلفی دارد؛برای مثال شستشوی نماهای سنگی از دستگاهی به نام واترجت استفاده می شود و برای شستشوی نماهای آجری از واتر سند بلاست استفاده می شود.

روش های مختلف پاک کردن و نماشویی
ابتدایی ترین و ساده ترین حالت این است که با یک دستمال مرطوب و نم دار، کثیفی و غبار های سطوح نماها را تمیز و پاک کنیم.
روش دیگر، این است که ابتدا با حوله ای پارچه ای، روی سطح شیشه ای بکشیم. البته این حوله را باید به محلولی از مواد شوینده که شامل صابون،مایع ظرفشویی یا شیشه پاک کن ها می شود آغشته کرده و با آب قاطی کنیم سپس روی سطح بکشیم.
پس از آن، با یک تی، روی شیشه می کشیم تا کثیفی های حاصل از تمیز و پاک کردن، روی سطح نما نماند.

روش بعدی، استفاده از یک برس مخصوص که قابلیت پاشیدن آب را دارد. آب پاشیده شده، توسط یک مخزن توسط یک وسیله نقلیه تأمین می شود. این آب روی سطح پاشیده می شود و به وسیله برس های مخصوص روی سطوح کشیده می شود تا نما تمیز شود.
روش بعدی استفاده از واتر جت است. دستگاه واتر جت، آب را با فشار بالا از درون محفظه به بیرون پرتاب می کند و به وسیله کارتک مخصوص موجب پاک شدن نما و لایه های رسوبی می شود.
حتما به چشم دیده اید در واقعیت یا در فیلم ها که یک سری آدم به طنابی بسته شده از بالای ساختمان ها، در حال تمیز کردن سطح نما هستند. به دلیل ارتفاع، استفاده از طناب باعث سهولت کار می شود و معمولا در مکان هایی استفاده می شود که امکان استفاده از داربست وجود ندارد.

دلایل شستشوی نما
– ترمیم آسیب و رسوب نمای ساختمان
– زیبایی و درخشان شدن نمای ساختمان
– رفع دوده و لک و جرم نمای ساختمان
قیمت شستشوی نما
هزینه و قیمت شستوی نما، به عواملی متعددی بستگی دارد.
متراژ پروژه و میزان کثیفی نما، از جمله این عوامل است.
هر چه متراژ پروژه بیشتر باشد، هزینه و قیمت شستشوی نما نیز بیشتر می شود ولی اکثر این مؤسسه ها، به دلیل متراژ بالا و قیمت شستشوی نما زیاد، با ارائه های تخفیف هایی، باعث جلب رضایت مشتری می شوند.
همچنین بنا به کثیفی و استفاده بیشتر از مواد، نیز قیمت شستشوی نما بیشتر می شود.
اقدامات اضافی نیز در قیمت شستشوی نما تأثیر دارد مانند ترمیم و تعمیر.
شستشوی نما با مواد نانو و قیمت شستشو نما با نانو
مواد نانو مزایای بسیاری نسبت به مواد دیگر دارد و به نوعی استفاده از این مواد، نسبت به مواد دیگر در اولویت است.
از مزایای استفاده از مواد نانو، می توان به پیوند محکم و قوی با سطح مورد نظر، ضد لک بودن، افزایش طول عمر سنگ در نما، افزایش مقاومت در برابر ضربه و خراش.
مواد نانو، هزینه های بیشتری نسبت به مواد معمولی دارد ولی هزینه بیشتر کاملا مقرون به صرفه است؛ زیرا باعث افزایش مقاومت بنا می شود و نیاز به نماشویی را کاهش می دهد.
قیمت شستشوی نما
قیمت شستشوی نما معمولا به صورت توافقی بین مؤسسه و مشتری است ولی به صورت کلی قیمت شستشوی نما، از متری شش هزار پانصد تومن تا ۱۵ هزار تومن بسته به نوع شستشوی و استفاده از مواد نانو، وجود دارد.
همانطور که در بالا ذکر شد، قیمت شستشوی نما، با توجه به عواملی همچون ارتفاع و میزان کثیفی و میزان استفاده از مواد درجه یک، متفاوت است.ولی در کل میتوان گفت قیمت شستشوی نما ازمتری۵۰۰۰تومن هست تا ۲۰تومن
نمای یک ساختمان، در زیبا نشان دادن آن بسیار تأثیر دارد و کثیف بودن آن، جلوه ناخوشایندی را منتقل می کند. برای همین، صاحبان این املاک، برای بهتر نشان دادن و زیبا نشان دادن آن از خدمات نماشویی استفاده می کنند.
باید حتما قبل از ارائه خدمات، قیمت شستشوی نما را پرسید و هزینه ی آن را، از قبل جویا شد تا خدمات، به صورت بهتر و مناسب تر در اختیار قرار گیرد. عنوان محتوا:
نماشویی و قیمت آن
کلمه کلیدی اصلی
قیمت شستشوی نما
کلمه کلیدی مرتبط
قیمت شستشوی نما با نانو، قیمت نماشویی
خلاصه محتوا

قیمت شستشوی نما
قیمت شستشوی نما

نماشویی یا شستن نما، به پاک کردن و تمیز کردن شیشه ها و نمای سازه های شهری می گوی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بله واقعا وبسایت پر محتوی به زبان ساده هستش معلومه اکثر مطالب براساس تجربیات بلند مدت و موفق خودشون نوشته شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا